Minä nimittäin sain töitä! 3 vuoden kotiäitiyden jälkeen aloitan työt. Työ liippaa läheltä entistä työtäni pankissa, nyt aloitan sijoituskonsultointifirmassa myyntiassistenttina.

Olen innoissani töihin menosta! Ihanaa, saan jotain muuta ajateltavaa kuin vain kodinhoitoa. Peloissani olen siksi, että mitenkähän onnistun saamaan itseni kahdeksaksi töihin ja sitä ennen lapset hoitoon ajoissa. Perussairauteni kun välillä asettaa omat haasteensa aamuihin..

Töihin meno harmittaa siksi, että kaikki se aika, minkä olen töissä ansaitsemassa, on poissa käsitöiltä. Tosin viime aikoina olen ollut havaitsevinani jonkin sortin kyllästymistä käsitöihin, joten ehkä pieni tauko tekee hyvää.

Katselin muuten tänään kangasvarastojani ja otin esille trikoota ja flanellia, josko niistä tekisi jotain kivaa lapsille. Tietenkin haluaisin ostaa lisää kangasta, tasaraitaa ja palloa, että saisin vielä hienompia vaatteita, mutta josko ottaisin projektiksi tuon kangasvarastonkin tyhjentämisen. Katsotaan siis, mitä tapahtuu. Todennäköisesti mikään ei etene mihinkään ja työtkin alkavat tökkiä.