Plagioin nyt ihan törkeän suoraan Ilun postauksesta otsikon. Mutta kun viime päivinä se on ollut niin osuvan totta tälläkin mäellä. Tosin olen ostanut vain Novitan lankoja, seiskaveikkaa (sukkiin ja torkkupeittoon), Rose Mohairia (uusimmassa Modassa oli boleron ohje, eikä yksi kerä riitä siihen), Woolia (tulevan vauvan maailmaantulolahjaan) ja Jussia (siihen torkkupeittoon myös). Yhteensä 1400 g lankaa. Mutta kun oli niin halpaa! Prismassa oli asiakasomistajapäivät ja Minimanissa oli muuten vain halpaa Jussia 3 kerää/5 e. Säästin! :D

Kyllä täällä jotain tapahtuukin, mutta hiljakseen. Olen keskittynyt langan hamstraamiseen taas enemmän kuin neulomiseen. No yhdet sukat tonttupajalla ovat puikoilla ja vauvan nuttu on levityksessä odottamassa kokoamista.

Minulla piti olla ensi viikolla iso leikkaus, mutta kaikkia siihen tarvittavia lääkäreitä ei saatukaan yhtä aikaa leikkaussaliin. Se siirtyi siis hamaan tulevaisuuteen. Olin kuitenkin varautunut siihen jo niin, että joululahjat ovat melkein kaikki hommattuna (ostettuna tai neulottuna), joten ehkä pian saan taas keskittyä omiin neulomuksiini. Siis ihan minulle itselleni tuleviin.

Ja vielä loppuun huomio: nämä sukat ovat paljon ihanamman tuntuiset jalassa kuin nämä. Shibui Knitsin Sock tuntuu jalassa miellyttävältä, kuin ostosukalta tai puuvillalta, mutta Fabel on karheaa ja villaisen tuntuista. Olen käyttänyt Monkey-sukkiani melkein koko ajan tavallisen sukan korvikkeena, ja nyt ajattelin kokeilla pitkästä aikaa Tidal Wave-sukkia. Ja palaan kyllä ihan juuri takaisin apinasukkiin. Pieni mainospala siis: Shibui Knitsin Sock on maailman ihaninta sukkalankaa!