Mietin tässä itsekseni, mitä haluaisin. Huivivillitys on edelleen voimakas, mutta ilmat jo lämpimät, joten haluaisin puuvillaisen kaulahuivin. Pitkän, sellaisen suorakaiteen mallisen. Joka lämmittäisi kaulaa viimoilla, mutta ei kuitenkaan olisi niin lämmin kuin villa- tai mohairhuivi.

Lankoja haluaisin tietysti.. Edelleen nämä ovat kuolauslistalla. Varsinkin nuo eri petroolin sävyt.. Mitään hajua ei ole, mitä niistä tekisin, mutta ihania nuo olisivat!

Minulla on hirveä makeannälkä koko ajan. Normaalisti en syö päivällä paljon mitään, naahin jotain pientä. Nyt kun olen ollut töissä, syön eväät päivällä, ja vieläpä minulle harvinaisen lämpimän ruuan muodossa. Sen päälle tekee aina mieli ihan tajuttomasti jotain makeaa, ja olen salakuljettanut käsilaukussani karkkia työpaikalle. Salakuljettanut siksi, etteivät perilliseni huomaa jemmaani, koska silloinhan joutuisin jakamaan namini! Viimeisin villitys on valkoinen suklaa, kiitos vain SNY. Sen lähettämäsi valkosuklaalevyn jälkeen olen himoinnut valkoista suklaata. Toki muutkin herkut, kuten vaahtokarkit, dumlet, suklaa, yms maistuvat.

Tälläisiä toiveajatteluita täällä tänään. Jospa vaikka SNY:ni lukisi tämän, ja toteuttaisi edes osan haaveistani, kun oma aikani tuntuu häviävän jonnekin työpaikan, tiski- ja pyykkikoneen ja muun "turhanpäiväisen" välille.