Voi kun olen tyytyväinen, kun tuo hurtta on taas hoideltu!

438011.jpg

Koira kävi nypittävänä ja minä palloilin sen aikaa Keskisellä. Mitään ihmeempää en löytänyt, siis käsityörintamalle, mutta kengät ja jotain työvaatetta sentään tarttui mukaan. Niin ja tuo siisti koira ;)

Kimulin villatakki on koottuna, vielä puuttuu kaulus ja vetoketju. Ehkä saan sen tänään valmiiksi. Kovin pieniltä nuo Novitan koot vaikuttaa, tai sitten minulla on todella tiukka käsiala. 98-kokoinen villatakki näyttää pieneltä nyt 92-kokoisia vaatteita käyttävälle Kimulille. Ensi talveksi ajattelin takkia, mutta katsotaan, meneekö se vielä silloin.

Aloitin kruunuhattua, mutta olen onnistunut rikkomaan vasemman käden etusormeni totaalisesti. Lanka on hiertänyt kohouman tai rakon sormen poikki ja ilmeisesti puikon kärki on tökkinyt ihon rikki. Onko olemassa jotain konstia tai vehjettä, jolla voi sormea suojata? Laastari ja teippi eivät ainakaan toimi, silloin neulominen on auttamattoman hidasta. Pitääkö minun siis odotella sormen parantumista vai päästelenkö vain menemään, kivusta huolimatta?`

SNY-pakettiakin suunnittelen. Pari juttua olen ajatellut tehdä, ehkä ne ovat sitten seuraavana työlistalla. Ja itselle se Fifi, ja toinen kruunuhattu, ja ja.........