Sain jo aiemmin viikolla paketin viime syksyn SNY-pariltani Jossulta. Paketissa luki, että saa avata vasta ystävänpäivänä, mutta en malttanut enää odottaa, kun muutakin ylläriä oli tulossa postissa. Lisäksi minulle paukahti hillitön migreeni aamulla, ensimmäistä kertaa varmaan viime vuoden elokuun..

Ihana kortti, valkoista suklaata (namia..), punainen huovutettu sydänrintaneula, itsetehty tilkkukassi (olen heikkona tilkkutöihin, mutta olen uskotellut itselleni, etten osaa niitä tehdä), kerä TeeTeen Alpakkaa ihana vihreänä (ihan uusi lankatuttavuus!) ja ruusupuiset hansikaspuikot. Olen aivan sanaton. Jossu lähetti nämä minulle kiitokseksi viime syksystä, ja minä olen aivan sanaton. Mitään muuta en osaa sanoa. Ihana paketti. Aivan uskomaton. Kiitos!!

Piti lähteä hakemaan lisää lääkkeitä apteekista ja samalla hain eilen tulleen paketin postista. Hassua hassua, mutta yksi ilta SatuH kertoi facebookissa tekevänsä salaisia juttuja. Minä heitin siihen leikilläni, että teetkö sä mulle jotain salaista? Ja tänään sitten tuli SatuH:lta paketti Ystävänpäivävaihdosta Salaisesta Kirjanystävästä. Olen kytännyt tuota SKY:tä vaikka kuinka monen ringin ajan, mutta aina olen missannut ilmoittautumisen. Nyt ehdin tähän kertavaihtoon mukaan. Ja katsokaa:

Salmiakkipurkkaa, pieni Ystävä-kirja, delfiinikirjanmerkki, kynttilöitä (nämä ovat aina lopussa), ihana sydänkortti, M&M´s-karkkeja (näitä on pitänyt maistaa, ja just pähkinän makuisina!), kaksi kerää Papagenaa ja Lisa Jewellin pokkari Se ainoa oikea. Hurja paketti! Kiitos SatuH!