Sain vihdoinkin aloitettua projektin, jota olen lykännyt jo kauan. Siis stashin laittaminen Ravelryyn. Laitoin vasta sukkalangat, ja jotain muuta pientä, ja voi jestas, alan pikku hiljaa ymmärtää, miten paljon sitä lankaa tosissaan minulla on. Ajattelin laittaa sinne vain erikoiset langat ja sellaiset, joille pitäisi keksiä käyttökohde. Kun kerran muutenkin surffailen räveltämössä, niin ehkäpä tulee sitten mieleen ne varastolangatkin uusia malleja miettiessä, eikä aina tarvitsisi ostaa uutta.

Sukkamania vaivaa. Etsin uusia ja hienon värisiä sukkalankoja, ihan kuin niitä ei minulla vielä olisi. Loppujen lopuksi minulla on kuitenkin vain kaksi jalkaa, joille sukkia tehdä, ja kaksi kättä, joilla niitä tikuta. Nytkin on jo sukkalankaa ainakin vuoden tarpeiksi, kun vain ehtisi toteuttaa kaikki suunnitelmat.

Ja ne keskeneräiset. Niistä ei sitten sen enempää. Uusia himotuksia tulee koko ajan, ja vanhat vain marinoituvat lankarahissa..

Jotain järkeä pitää nyt saada tähän touhuun. Tilaan montaa eri käsityölehteä, sekä kotimaisia että ulkomaisia. Tosi tosi harvoin niistä tulee mitään tehtyä, joten miksi minä niitä tilaan? Ja tosiaan varastolangat.. Pakko on niitäkin alkaa käyttämään. Olisi langanostolakko paikallaan. Tosin tilasin Ilulta jo viime vuoden puolella (seli seli) yhden HanDuon, että se siitä lupauksesta. Ja Titityyn sukkalankaklubiinkin liityin jo. Mutta jospa nyt kiristäisin kukkaronnyörejä, ja ostaisin vain tarpeeseen. Eikä sitä tarvetta saa kovin herkästi tulla, kun joka paikka pursuaa jo valmiiksi lankoja.

Uskaltaisinkohan nyt luvata, että saan ostaa seuraavan kerran lankaa vasta kun on kulutettuna 3 kiloa varastolankaa?