Käsityöinnostukseni on kokenut kamalia takaiskuja. Kävin tiistaina neuvolassa tarkistuttamassa hb:n, ja neuvolantäti kirjoitti minulle heti sairaslomaa loppuviikoksi. Olin kuulemma todella huonon näköinen.. Hb oli noussut, mutta flunssa teki tuhojaan. Aluksi olin tosi tyytyväinen, nythän ehdin tehdä vaikka mitä, kun olen 3 päivää kotona! Keskiviikko menikin ihan ok, mutta torstaina aamuyöllä räjähti. Ensin alkoi poskea pakottaa, sen jälkeen korvaa. Parin tunnin kuluttua tuskat olivat jo kovat, ja siitä hetken kuluttua sietämättömät. Lääkärin sain vasta yhdeksi, ja tuomio oli juuri niin paha kuin mitä itse päättelinkin: molemmissa korvissa välikorvantulehdus ja oikealla puolella bonuksena poskiontelotulehdus.

Torstaipäivä siis meni hammasta purressa. En voinut nukkua, koska makuulla olo teki kipeää eikä se kivulta olisi onnistunutkaan. Katsoin siis Rimakauhua ja rakkautta-dvdkokoelmaani (kokonaista 2 tuotantokautta), istuin peiton alla ja odotin kuolemaa. Illalla toisesta korvasta puhkesi tärykalvo, ja sen jälkeen helpotti oikealla puolella. Sain jopa nukuttua pari tuntia illan aikana. Isäntä katsoi tyttöjä.

Olo oli tänä aamuna oikein pirteä, vaikkakin todella räkäinen, ja olen käynyt kaupassa, leiponut ja jatkanut Clapotistani. Vasemmalla korvalla en kuule mitään muuta kuin hirvittävää huminaa ja tinnitusta ja poskea särkee ajoittain, mutta ehkä elämä tästä vielä voittaa! Tosin taidan olla aikamoisessa pöllyssä kuitenkin, kun joka kierroksella huomaan tehneeni virheen Clapotiksessa. Onkohan kovin fiksua neuloa jotain aiemmin kokeilematonta kipeänä?